TAK - det virker igen. Happy I am! Og fedt at man får mappens titel med i subject.
Det er virkeligt et godt stykke værktøj, du laver - jeg bruger det dagligt og alle mine kunder er meget imponerede over, hvor hurtigt vi kommer gennem hundreder af billeder og når frem til eet (jeg sorter ofte sammen med dem - først går vi gennem alle billeder og giver dem, der umiddelbart virker 1 stjerne. Så går vi gennem dem disse igen og giver de bedste 2. Så vælger vi de to-stjernede og giver de bedste af dem tre - og på det tidspunkt har vi typisk 5-7 billeder tilbage. Det bedste af dem får fire stjerner. Og det er så det. Selection-list sendes til mig. læses ind i LR - og jeg har alle valgene og kan om et år eller tre finde billederne frem igen og vinde, hvilke vag vi lavede dengang. Billedet med fire stjerner processeres i Photoshop og får derefter 5 stjerner - et enkelt og effektivt system).
Jeg tør til gengæld ikke rigtigt rode med opsætning for overførslen fra kameraet - jeg har en Canon WFT-sender siddende på min DX 1'er, og det er et helvede at sætte den op. Nu om dage skyder jeg også med en Canon D5 mk4 - og ville gerne sætte den op til også at skyde direkte ind i Shutttersnitch, men tør sket ikke rode med opsætningen, for jeg er bange for, at jeg så ikke kan skyde med min DX'er. Spørgsmålet er derfor - er det relativt enkelt at have Shuttersnitch sat op til to forskellige kameraer? Jeg går ikke ud fra, man kan skyde ind samtidigt - men bare man let kunne vælge, hvilket kamera, den skal hente billeder fra, ville det hele være meget enklere...
Anyway - tak for hjælpen - it's good to be back!